sobota, 21 lipca 2012

Alicia Online- czyli co to jest ?

Alicia Online- jest to koreańska gra konna, w której znajomi mogą się spotykać i ścigać. Ta gra jest fantastyczna, ponieważ konie mają skrzydła, osiągają dużą prędkość (130km/h a koń zwykły osiąga ok. 60km/h), oraz w zawodach używa się magii. Choć to koreańska gra to dużo w nią gra polaków (ponad 20) i posiadają oni klan : PolishTeam założony przez DarkDante, Gosie i Tirrathee.
Żeby grać w tą grę nie trzeba znać koreańskiego języka, można oswoić się z tym po pierwszym dniu. Fakt, są zadania ale do 15/16lvl. ale z obrazków łatwo się domyślić o co w nich chodzi ;)



ZAWODY



zawody są podzielone na 2 kategorie :
-zawody Magiczne,
-zawody Szybkości.
Zawody Magiczne: normalnie się w nich jeździ konno, lecz są w tym haczyki. A mianowicie takie, zdobywa się punkty kiedy się skoczy przez przeszkodę i wtedy dostaję się daną "moc" przez którą możesz szybciej być pierwszy, lecz nie tylko ty dostajesz taką moc, ale inni gracze też. Często dużo graczy się denerwuje podczas tych zawodów, ponieważ jest kilka "mocy" które powodują, że koń się wywraca.
Zawody Szybkości: są one całkiem podobne do zawodów Magicznych, tylko że się nie dostaje "mocy" tylko takie podkowy które dają szybkość na kilka sekund (to tak samo, jakby ktoś pogonił konia palcatem xD). W tej konkurencji jest mało graczy.. gdyż potrzeba naprawdę szybkich koni... Zwykłym koniem, przeznaczonym do magii nie wygrasz z innymi graczami.

Zawody Szybkości :

Zawody Magii :




KONIE


Konie nie mają płci, możesz rozmnażać wszystkie konie (nie licząc źrebaków). Klacze nie mają ciąży, źrebaki się od razu rodzą. Konie mają poziomy od 1-11 początkowo każdy gracz dostaje takiego samego konia i ma 1 poziom, konie muszą osiągnąć 4 poziom, żeby się rozmnażać. Wystawić konia do pokrycia można jedynie tylko jeśli koń ma od 4 do 8 poziomu, jak ma 9 poziom to nie może się rozmnażać. Maści i grzywy się dostaje losowo. jeśli się chce, żeby szybciej wyszedł np. kary źrebak to musisz pokryć konie z maścią (min. 2 gw) z maścią karą (ona jest rzadka więc 3 gw.) +9 (+1/2/3/4/5/6/7/8/9- to znaczy ze jak jest większa liczba, to większa szansa na konia tej maści). Im więcej punktów koń ma tym jest lepszy, punkty dostaje się za pomocą "Class Up", które może na zdobyć podczas wyścigów, koń nabiera doświadczenia i dostaje "Class Up".






Chwilowo tyle, jak będę biała więcej siły to napiszę resztę ;) (w następnych tematach podpowiedzi do rejestracji i pobierania, a jak ktoś się nie może doczekać niech piszę : lavista@op.pl)

Tirrathee

49 komentarzy:

  1. Hej mam do ciebie pytanie związane z Alicie. Zrobiłam postać ale nie wiem jak się zarejestrować. Pomożesz mi? Nie wiem co mam dalej zrobić. Błagam o szybką odpowiedź.

    A to mała pomoc.
    http://www.images.net.pl/?di=JJ43

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej mam pytanie i mam nadzieje ze pomożesz :/ chodzi o to ze gdy klikam care i potem bredding to wyskakują mi takie dwa puste okienka i nie wiem jak że tak powiem "zbreedowac" moje dwa konie ktory juz wytrenowalam do 4 lv :c bardzo proszę o pomoc! Aha i sorry ze odpowiedział na czyjś komentarz ale nwm jak inaczej bo jak kliknie inaczej to mi się scina :/ Naprawdę zrobię wszystko żeby mieć źrebaka :c

      Usuń
    2. Hej mam pytanie i mam nadzieje ze pomożesz :/ chodzi o to ze gdy klikam care i potem bredding to wyskakują mi takie dwa puste okienka i nie wiem jak że tak powiem "zbreedowac" moje dwa konie ktory juz wytrenowalam do 4 lv :c bardzo proszę o pomoc! Aha i sorry ze odpowiedział na czyjś komentarz ale nwm jak inaczej bo jak kliknie inaczej to mi się scina :/ Naprawdę zrobię wszystko żeby mieć źrebaka :c

      Usuń
  2. wiesz ja też gram w Alicie. Może mnie znasz, w grze nazywam się Himiko, a ty?
    Może chciałabyś odwiedzić mojego bloga? Oto adres:
    http://mojapasja-horses.blogspot.com/
    Jak chcesz możesz napisać na mojego maila:
    miriamannasinn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!Pomożesz mi tylko się zajerestrowaci niec wieęcej.^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nie moge sie zarejestrowac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh ja mam problem z tym.Nie moge sie zajesrtowac znaczy gdzie ? i pobrac? Jak bys ,mogla pomoz mi wszystko dokladni mi opisac i linki itp...PLIS ! :cProsze o szybko odpowiedz ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam powiedz jak się rejestruje ! BŁAGAM ! Zrobię wszystko !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie da sie zarejestrowac bo jest nowa rejestracja i teraz numer pesel jest niepotrzebny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcę grac a AliciaOnline ale nie moge podawać nr telefonu co mam zrobić?
      ;(

      Usuń
    2. Nie trzeba podawać numeru! Masz wirusa od czegoś (na pewno nie od Alici Online)

      Usuń
  8. Ja zrobiłam postać.Założyłam konto i mi wyskoczyły 3 menółki z telefonem,tabletem i jakimś kułkiem i nie wiem co to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo, zatrzymałam się na tym i nie wiem co dalej ;O

      Usuń
    2. ja też mam z tym promle XD

      Usuń
    3. pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ja tez mam z tym problem

      Usuń
  9. Proszę pomóż stanęłam przy 3 kroku w rejestracji nie wiem co tam trzeba zrobić!Prosze pomóż

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, prosdzę pomóż mi sie zarejestrować nie umiem przejść kroku trzeciego proszę napisz na e-mail dolar2@onet.pl Błagam! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie miałam problemu z rejestracją na tej stronie bo znam koreański :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pomożesz się zarejestrować błagam naprawdę chce w to zagrać proszę pomożesz bendę bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raz to pobrałam i usunęłam i teraz znowu pobieram ale prosze jak tam sie robi zadania gdzie i wg. Jak mieć wiecej koni prosze odpowiedz szybko Pozdrowienia dla wszystkich =D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak nabijać levele a i jak się rozmnaża konie to trzeba mieć 2 swoje konie ?i jak chce kupić konia to nie ma jego ceny i nie mogę kliknąć kup

    OdpowiedzUsuń

  15. Mam problem... Mam 4 lvl, i mogę się ścigać tylko w trybie Speed SINGLE i Magic SINGLE! Co muszę zrobić, żeby móc się ścigać w trybie TEAM?!
    Wiem, że na początku wyskakuje taka tabela w której się wszystko ustawia, ale jak mi się to wyświetla, to gra mi się zacina, i gra automatycznie wybiera tryb SINGLE!!! Czy do wyścigów w trybie TEAM trzeba mieć wyższy lvl? HELP!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ci pomogę? Niedługo właśnie aktualizuje poradnik. Tylko nie zrozumiałam o co co chodzi... :( Zapraszam na bloga: isa3112icylanawao.blogspot.com

      Usuń
  16. Hej hej, mam pare pytań odnośnie gry :P
    1. Jest ona darmowa itd. ?
    2. Jest dostępna wersja angielska ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra jest darmowa lecz co do języka nie jest jeszcze całkowicie przetłumaczona niektóre żeczy w sklepie są po koreańsku ale da sie to ogarnąć

      Usuń
    2. Gra jest darmowa lecz co do języka nie jest jeszcze całkowicie przetłumaczona niektóre żeczy w sklepie są po koreańsku ale da sie to ogarnąć

      Usuń
  17. Mam tylko pytanie, czy Alicia ma trojana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to tylko plotki, że ma jakiegoś wirusa..

      Usuń
    2. to wytłumaczcie fakt że mój antywirus wykrył na niej trojana

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam cały czas 2 lvl a chcę większy, jak to zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga :) Tam można zadawać pytania, ale też na pewno są odpowiedzi na Twe pytania ;3

      Usuń
    2. Ja też mam te pytanie... A ty Isabel nie reklamuj się, dobrze? :/

      Usuń
    3. Musisz robić wyścigi :) Pozdrawiam serdecznie C:










































      Usuń
  20. Jak zbierać te poziomy gram od 2 dni i mam nadal 2 poziom!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz robić wyścigi cały czas nabijanie levela troche trwa ale warto :3 co do levela konia level zdobywasz poprzez class up im więcej ich zdobędziesz tym wyższy level konia dostaniesz

      Usuń
    2. Musisz robić wyścigi cały czas nabijanie levela troche trwa ale warto :3 co do levela konia level zdobywasz poprzez class up im więcej ich zdobędziesz tym wyższy level konia dostaniesz

      Usuń
  21. Jak widzę da się zrobić źreba i nie ważne czy od razu rośnie czy nie. Jak go zrobić? Mam tą zakładkę breeding ale NIC nie mogę zrobić :( plis help :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zmienić ikonkę w opisie z tej zielonej buźki na czerwoną? Coś trzeba osiągnąć? jak tak to co?

    OdpowiedzUsuń
  23. Betway App & Software - JTM Hub
    The 충청남도 출장안마 Betway mobile app and its live chat feature 충주 출장샵 are 남원 출장안마 a crucial step to enhance your 용인 출장샵 online gaming experience. As a part of the betway app, you'll 광명 출장마사지

    OdpowiedzUsuń